Chì ghjè u megliu prutettore di schermu per i telefuni mobili?

Cum'è unu di l'articuli persunali più caru è l'uttellu più impurtante per a ghjente oghje, u telefuninu hè cunsideratu assai impurtante in u core di tutti.
Dunque, a prutezzione di i telefoni cellulari hè diventata un tema impurtante.Se vede scratch in u screnu di u vostru telefuninu, crede chì parechje persone seranu assai infelici.
Per impediscenu questu, avete bisognu di cumprà un protettore di schermu.In più di i filmi plastichi di solitu, chì tipi di filmi sò?Videmu oghje.

vetru temperatu

Hè u protettore di u screnu di u telefuninu in questi ghjorni perchè hè più durable è resistente à i scratch cà l'altri equivalenti di plastica.Inoltre, serà a prima linea di difesa di u screnu s'è vo abbandunà accidentalmente u dispusitivu o vene in cuntattu cù altri oggetti duri.

Ci sò attualmente parechji tippi di vetru temperatu

vetru temperatu

Vetru temperatu anti-luce blu

A prima variante di vetru temperatu hè l'aghjuntu di luce anti-blu.In più di e pruprietà di u vetru, prutege ancu l'utilizatori da a luce blu dannosa, riducendu a tensione di l'ochji.

Vetru temperatu anti-luce blu
Protettore di schermu di privacy

Un prutettore di u screnu di privacy hè una bona opzione se vulete mantene u vostru telefunu da sguardi indiscreti quandu utilizate u vostru telefunu in publicu, cum'è un autobus.
U protettore di u screnu usa un filtru micro-louver chì limita l'angolo di vista à trà 90 è 30 gradi, facendu chjaramente solu quandu a pantalla hè vista da u fronte.
Tuttavia, pò esse un impattu nantu à a luminosità per via di u so filtru dim.Ci hè un vantaghju nantu à questu, vale à dì, a capacità anti-impronta digitale hè più forte.


Tempu di Postu: Nov-17-2022