Test di film temperatu per u telefuninu

Test di strata oleofobica

A prima cosa da fà hè a prova di a strata oleofobica: Per assicurà l'esperienza di l'usu di ogni ghjornu di l'utilizatori, a maiò parte di i filmi temperati di u telefuninu anu avà un revestimentu oleofobicu.Stu tipu di rivestimentu anti-impronta AF hà una tensione superficiale estremamente bassa, è gocce d'acqua ordinarie, gocce d'oliu ponu mantene un grande angolo di cuntattu quandu tocanu a superficia di u materiale, è aggregate in gocce d'acqua per elli stessi, chì hè faciule per l'utilizatori. pulita.
 
Ancu se i principii sò simili, u prucessu di spraying di a capa oleofobica hè ancu diversu.Attualmente, i prucessi principali nantu à u mercatu sò a spruzzatura di plasma è u revestimentu di placcatura in vacuum.U primu usa l'arcu di plasma per pulisce u vetru prima, è poi sprays a capa oleofobica.A cumminazzioni hè più vicinu, chì hè u prucessu di trattamentu mainstream nantu à u mercatu in u mumentu;l'ultimi sprays oliu anti-impronta digitale nantu à u vetru in un ambiente di vacuum, chì hè più forte in generale è hà a più alta resistenza à l'usura.
w11
Per simulà l'usu di ogni ghjornu, avemu aduttatu u metudu di dripping più universale, utilizendu un dropper per estrusione di gocce d'acqua da un locu altu nantu à a film temperatu per vede s'ellu a tensione di a superficia pò permette à e gocce d'acqua di aggregate in una forma sferica.L'angolo di goccia d'acqua ≥ 115 ° hè ottimali.
 
Tutti i filmi temperati di u telefuninu anu un stratu idrofobicu è oleofobicu.U prucessu utilizatu hè mintuatu in a pagina di descrizzione di certi prudutti.U film temperatu à prova di esplosione high-end adotta "revestimentu di galvanica aghjurnatu", "processu AF di galvanoplastica in vacuum anti-impronta digitale", etc.
 
Certi utilizatori ponu esse curiosi, chì hè l'oliu anti-impronta digitale?A so materia prima hè nano-coating AF, chì pò esse spruzzatu uniformemente nantu à u sustrato, cum'è film temperatu da spraying, electroplating, etc., per ottene a prova di polvere, impermeabile, oliu, anti-fouling, anti-impronta digitale, liscia è abrasione. - effetti resistenti.Se veramente odiate l'impronte digitali in tuttu u screnu, pudete sceglie se l'auriculare hè resistente à a polvera è u corpu curvo.
 
Credu chì i vechji utilizatori di l'iPhone anu da avè l'impressione chì, dopu avè utilizatu u so iPhone per un bellu pezzu, u micrufonu sopra à u fuselagiu accumulerà sempre assai polvera è macchie, chì ùn solu affetta a riproduzione di u sonu, ma ancu l'aspettu generale è u sensu hè. assai poviru.

Per questa ragione, certi filmi temperati apposta per a serie iPhone anu aghjustatu "buchi anti-polvere di l'auriculare", chì ùn ponu micca solu isolà a polvera mentre assicurendu a riproduzione di u voluminu normale, ma ancu ghjucà un rolu impermeabile.Pò esse vistu chì a mità di u filmu temperatu di i telefuni mobili hè stata trattata cù cuffie antipolvere.Tuttavia, l'apertura trà e membrani sò ancu diffirenti.U numaru di buchi a prova di polvera in Turas è Bonkers hè relativamente grande, è l'effettu parente di polvera è l'effettu impermeable sò megliu;

In quantu à u trattamentu di u bordu di l'arcu, i prucessi aduttati da diverse film tempered anu ancu i so vantaghji è svantaghji.Ci sò sferenze evidenti in u toccu secondu diversi materiali.A maiò parte di i filmi temperati utilizanu a tecnulugia di punta 2.5D, chì hè smussata da una spazzatrice.Dopu a lucidatura, u bordu di u corpu di a membrana hà una certa curvatura, chì si senti eccellente.

Dopu entremu in u puntu culminante di sta prova: teste fisiche estreme, cumprese trè tippi di prova di goccia, prova di pressione è prova di durezza, chì anu da esse un "colpu distruttivu" à u filmu di u telefuninu.
 
Test di durezza
Se vulete dumandà à l'utilizatori di u telefuninu perchè anu bisognu di rimpiazzà u filmu di u telefuninu, a risposta di "troppu scratch" ùn serà certamente micca menu.Quale chì di solitu ùn porta micca chjavi, casse di sigarette o simili in a so sacchetta quandu esce, una volta chì ci sò graffi in l'aspettu generale di u screnu di u telefuninu drasticamente.
 
Per simulà i graffi di ogni ghjornu, usemu petre Mohs di diverse durezza per a prova
In a prova, tutti i filmi temperati ponu sopra à scratch cù una durezza sopra à 6H, ma se a durezza hè aumentata, i scratch saranu immediatamente, è ancu i cracks apparisceranu in tuttu.Pò mantene a manu sensu liscia per un bellu pezzu.A resistenza à l'usura pò ghjunghje sin'à 10000 volte.
 
prova di caduta di ballu
Certi amichi ponu dumandà, chì hè u significatu di sta prova di goccia di ballò?In fatti, a prova principale di questu articulu hè a resistenza à l'impattu di u film temperatu.A più alta l'altezza di a bola, più forte hè a forza d'impattu.U film temperatu attuale hè principalmente fattu di materiali di lithium-aluminium / high-aluminium, è hà subitu trattamentu secundariu, chì hè in fondu assai duru.
Per simulà l'usu di ogni ghjornu, avemu stabilitu l'altitudine limitu di sta prova à 180cm, simulendu l'altezza di una persona, è dopu avè superatu u valore di 180cm, daremu direttamente un puntuatu pienu.Ma dopu à esse cruelmente "distruttu" da a piccula bola, tutti resistanu l'impattu di a bola di ferru senza danni.
Test di forza di Stress
In a vita di ogni ghjornu, u filmu temperatu di un telefuninu hà bisognu di sustene micca solu l'impattu istantaneu, ma ancu a forza generale.L'autore una volta hà spartu parechji filmi di telefuninu, è a scena in quellu tempu era veramente "horrible".
Per questa prova, avemu acquistatu un calibre di forza push-pull per realizà testi detallati nantu à a pressione chì e diverse zone nantu à u screnu ponu sopportà.
 


Tempu di post: 09-09-2023