Esposizione di film temperatu di a serie Huawei P50

Sicondu a tradizione di aghjurnà a linea di prudutti di Huawei, u puntu culminante di a prima mità di ogni annu hè a serie Huawei P, chì si cuncentra nantu à l'apparenza è a fotografia.

esposizione 2

Quandu u tempu di liberazione s'avvicina, e rivelazioni nantu à a serie Huawei P50 aumentanu gradualmente.A ghjudicà da i rendering esposti prima, a serie includerà trè mudelli: Huawei P50, Huawei P50 Pro è Huawei P50 Pro+.

Sia l'Huawei P50 sia u P50 Pro adoptanu un disignu cù un pirtusu in u centru di u screnu, chì hè coherente cù i renderings esposti prima.

À u listessu tempu, fighjendu u filmu temperatu di a schermu di a serie Huawei P50, a pantalla P50 Pro adopra un disignu di schermu di quattru curve, cù curvature normale in i lati manca è destra, è curvature relativamente chjuche in su è in giù.

Inoltre, hè infurmatu chì l'Huawei P50 Pro ùn usa micca una grande schermu di cascata di curvatura, ma usa una schermu curvatu simili à l'Huawei P30 Pro.

Hè da nutà chì, se a nutizia hè vera, l'Huawei P50 diventerà u primu telefuninu flagship di Huawei cù una schermu di punch-hole centratu.

À u listessu tempu, à ghjudicà da u casu protettivu di a serie P50 è i disegni di cuncepimentu liberati di pocu tempu, i moduli di lenti di sta serie sò basicamente coerenti cù a notizia di l'esposizione precedente.Frà elli, dui lenti sò posti in i dui moduli enormi di lenti circulari, cù altamente ricunnisciutu.

A più grande diferenza trà una schermu curvatu è una schermu dritta hè l'apparenza.Ùn ci hè dubbitu chì l'apparizione di u screnu curvatu hè più altu ch'è quellu di l'usu di u screnu drittu.In ogni casu, in a vita è i ghjoculi, i schermi curvati sò propensi à falsi tocchi, ma i schermi diretti ùn saranu micca.


Tempu di Postu: Dec-28-2022