Cumu sguassate u filmu temperatu Cumu sguassate u film temperatu di u telefuninu senza ferite u telefunu

1. Tear direttamente
Film protettivu di vetru temperatu di bona qualità per u telefuninu mobile, sempre chì aduprate l'unghia per tirà delicatamente in i cantoni, apparirà una piccula bolla.Allora strappate a prutezzione direttamente, è ùn ci sarà micca cola appiccicata nantu à questu, chì hè assai faciule è cunvene.

2. Metudu Tape
Preparate una cinta larga, tagliate in strisce lunghe cù forbici, appiccicate à a cima di a film temperatu, aduprate e vostre unghie per inserisce a cinta in u spaziu di a film temperatu, poi alzate a cinta, è utilizate a so viscosità per strappà completamente. u film temperatu, soprattuttu simplice è cunvene.

3. Cumpressa calda
Se u filmu temperatu hè assai strettu, dopu a sigillatura di u micru è u parlante cù cinta, aduprate una spugna immersa in acqua calda per applicà nantu à u screnu per uni pochi di minuti per alluntanassi è poi strappallu facilmente.Ùn imbulighjate micca bè per evità l'acqua.

4. Metudu secadori capelli
Aduprate un secadoru per soffià a film temperatu per uni pochi di minuti, perchè pò esse riscaldatu uniformemente, è poi pò esse facilmente strappatu.Attenti à ùn surriscalda è mantene una certa distanza da u telefunu per evitari effetti avversi.

5. Legge di l'alcolu
Se u filmu temperatu hè statu rottu, pudete solu chjappà in più pezzi, è poi strappallu cù a manu pocu à pocu.Se ci hè una stampa offset, pudete aduprà un tampone di cuttuni immersi in alcolu per asciugà cù cura.

6. Metudu punta di cuteddu
S'ellu hè un film protettivu assai cumuni è pocu prezzu, pudete sceglie cun cura un angulu cù a punta di un cuteddu assai affilatu à l'angulu di a film protettiva, o mantene a scavà cù e vostre mani.
U sopra hà riassuntu parechji metudi di cumu si strappa u film temperatu.Quandu aduprate u metudu di compressione calda, u metudu di l'asciugacapelli, u metudu di punta di u cuteddu è altri metudi per piglià a film temperatu di u telefuninu, duvete attente à a sicurità è operate cun prudenza per evità danni à u screnu di u telefuninu.E ferite valenu a perdita.

18

2. U film tempered unpasted pò esse cacciatu è ancu esse usatu?

U filmu temperatu di u telefuninu hà un bonu effettu protettivu nantu à a pantalla di u telefuninu, ma alcuni amichi ùn anu micca esse assai familiarizati cù u film temperatu, è ci sò spessu qualchì problema cum'è l'attaccamentu stortu, bolle d'aria, bordi bianchi è cusì. durante l'operazione.Ùn hè micca adattatu, vogliu strappallu è appiccicà di novu, ma sò preoccupatu chì a film temperatu serà rottu è ùn pò micca esse usatu di novu.Allora u film temperatu pò esse strappatu è riapplicatu?U film temperatu pò esse strappatu è riappricatu.U film temperatu hè sfarente da u film protettivu ordinariu.Relativamente parlante, a film temperatu serà più grossa.


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2022