Cumu sceglie un film temperatu per iPhone 14?

U Phone 14 hè l'ultimu in a linea di iPhones d'Apple.Comparatu à l'iPhone 13, hà un rendimentu megliu ma hà u disignu classicu di qualsiasi iPhone.In ordine per ch'ellu curriri lisu, vi tocca à prutezzione di u so screnu.Pudete fà questu cù un protettore di schermu iPhone 14.Fighjemu alcuni di i migliori.

Allora, chì duvete cunsiderà quandu compra un protettore di schermu?Scupritemu.

prezzu

Assicuratevi di cumprà unprutettore di u screnuin u vostru budgetu.Cuntrariu à a credenza populari, parechji pruduttori di protettori di schermu di gamma media facenu protettori di qualità.Allora ùn avete micca bisognu di passà una fortuna per prutegge u vostru schermu da i graffi è altri elementi.

tipu

Film temperatu per iPhone 14
Ci hè una varietà di prutezzione di schermu nantu à u mercatu.Vannu da vetru temperatu è policarbonate à nanofluids.Ognunu hà e so capacità protettive uniche.Fighjemu un ochju à ogni pruprietà.

vetru temperatu

Sò i prutettori di schermu più populari in u mercatu.Sò resistenti à i graffi è ponu facilmente resiste à gocce accidentali.Tuttavia, ùn sò micca cum'è auto-guarigione cum'è i so contraparti TPU.Dittu chistu, ponu sustene a lacrime di ogni ghjornu è l'usura cumparatu cù l'altriprudutti.

Un altru benefiziu notevuli hè chì anu proprietà anti-glare.Questu aumenta significativamente a privacy quandu si usa u telefunu in publicu.Sfortunatamente, sò più spessi è affettanu a visibilità nantu à u screnu.

Poliuretano termoplastico (TPU)

TPU hè unu di i più antichi protettori di schermu in u mercatu.Mentre sò flessibili, sò difficiuli di stallà.Di solitu, avete da spruverà a suluzione è sguassate e bolle d'aria per un strettu strettu.Hanu ancu un splendore aranciu-like in u screnu di u telefunu.

Tuttavia, anu megliu prestazioni di riparazione di sigilli è ponu sustene parechje gocce senza rompe.Per via di a so flessibilità, sò ideali per a prutezzione full-screen.

Film temperatu per iPhone 142

Polietilene Tereftalato (PET)

PET hè un ingredientu cumuni in i prudutti di plastica cum'è buttigli d'acqua è piatti dispunibuli.Hanu una resistenza limitata à i scratch cumparatu cù u TPU è u vetru temperatu.Tuttavia, sò sottili, ligeri è pocu prezzu, chì li rende populari cù a maiò parte di l'utilizatori di u telefuninu.Sò ancu lisci paragunatu à TPU.Sfurtunatamente, sò rigidi, chì significa chì ùn offrenu micca una prutezzione di punta à punta.

Nano liquidu

Tù dinù ponu truvà prutitturi schermu liquidu per iPhone 14. You ghjustu smear a suluzione liquidu nant'à u screnu.Ancu s'ellu hè faciule d'applicà, sò assai magre.Cum'è tali, sò vulnerabili à i graffii è gocce brutte.In più, sò difficiuli di rimpiazzà perchè ùn pudete micca sguassà a suluzione liquida.

taglia

Cumprate un protettore di schermu chì si adatta à a dimensione di u vostru iPhone 14.A compra di un protettore più chjucu furnisce una prutezzione limitata, mentre chì cumprà una più grande eliminà a necessità di un protettore di schermu.Sè pussibule, cumprà protettori bordu à bordu.

I benefici di i prutettori di schermu

I vantaghji chjave di i prutettori di schermu include:

Migliurà a privacy
U prutettore di vetru temperatu hà proprietà antiriflessi per mantene fora l'occhi indiscreti.Questu significa chì solu l'utilizatore pò leghje l'infurmazioni nantu à u screnu di u telefunu.Sò ideali per i ghjurnalisti, i pruprietarii di l'imprese è altri chì travaglianu cù dati cunfidenziale.

migliurà l'estetica

E proprietà riflettenti di u protettore di u screnu aumenteranu significativamente l'estetica di u telefunu.Per esempiu, un telefuninu chjusu avarà una finitura mirrored chì attrae l'ochju.Allora pudete aduprà per verificà a vostra faccia è u maquillaje.Ùn solu migliurà l'estetica di u telefunu, ma ancu l'aspettu di l'utilizatore.


Tempu di Postu: Nov-02-2022