Film temperatu Hengping

Cù a scala crescente di u mercatu di u telefuninu, una seria di prudutti accessori guidati da film di schermu sò ancu in piena fioritura.Film antipolvere, film temperatu, film di privacy, film di cristallo di porcellana, film frosted sò abbaglianti, rendendu difficiule di sceglie.

Dopu avè acquistatu u filmu di u telefuninu, u so aspettu è u materiale deve esse u primu chì l'utilizatori notanu.A nostra prova principia cù a percepzione subjectiva.

1 prova di strata oleofobica

 

A prima cosa da fà hè a prova di a strata oleofobica: Per assicurà l'esperienza di l'usu di ogni ghjornu di l'utilizatori, a maiò parte di i filmi temperati di u telefuninu anu avà un revestimentu oleofobicu.Stu tipu di rivestimentu anti-impronta AF hà una tensione superficiale estremamente bassa, è gocce d'acqua ordinarie, gocce d'oliu ponu mantene un grande angolo di cuntattu quandu tocanu a superficia di u materiale, è aggregate in gocce d'acqua per elli stessi, chì hè faciule per l'utilizatori. pulita.

 

Ancu se i principii sò simili, u prucessu di spraying di a capa oleofobica hè ancu diversu.Attualmente, i prucessi principali nantu à u mercatu sò a spruzzatura di plasma è u revestimentu di placcatura in vacuum.U primu usa l'arcu di plasma per pulisce u vetru prima, è poi sprays a capa oleofobica.A cumminazzioni hè più vicinu, chì hè u prucessu di trattamentu mainstream nantu à u mercatu in u mumentu;l'ultimi sprays oliu anti-impronta digitale nantu à u vetru in un ambiente di vacuum, chì hè più forte in generale è hà a più alta resistenza à l'usura.

2 Cù o senza auriculare antipolvere è trattamentu di l'arcu di u corpu

 

Credu chì i vechji utilizatori di l'iPhone anu da avè l'impressione chì, dopu avè utilizatu u so iPhone per un bellu pezzu, u micrufonu sopra à u fuselagiu accumulerà sempre assai polvera è macchie, chì ùn solu affetta a riproduzione di u sonu, ma ancu l'aspettu generale è u sensu. hè assai poviru.Per questa ragione, certi filmi temperati apposta per a serie iPhone anu aghjustatu "buchi anti-polvere di l'auriculare", chì ùn ponu micca solu isolà a polvera mentre assicurendu a riproduzione di u voluminu normale, ma ancu ghjucà un rolu impermeabile.

3 prova di durezza

 Protettore di schermu Lenovo A2010 (5)

Se vulete dumandà à l'utilizatori di u telefuninu perchè anu bisognu di rimpiazzà u filmu di u telefuninu, a risposta di "troppu scratch" ùn serà certamente micca menu.Chì di solitu ùn porta micca una chjave, una cassetta di sigaretta, etc. in i so sacchetti quandu esce, è una volta chì i graffii appariscenu, l'aspettu generale è u sensu di u screnu di u telefuninu cambierà.caduta drasticamente.

4 Test di ballu di caduta

 Protettore di schermu Lenovo A2010 (6)

Certi amichi ponu dumandà, chì hè u significatu di sta prova di goccia di ballò?In fatti, a prova principale di questu articulu hè a resistenza à l'impattu di u film temperatu.A più alta l'altezza di a bola, più forte hè a forza d'impattu.U film temperatu attuale hè principalmente fattu di materiali di lithium-aluminium / high-aluminium, è hà subitu trattamentu secundariu, chì hè in fondu assai duru.


Tempu di Postu: Dec-22-2022