Chì ghjè a funzione di u vetru temperatu anti-peeping?

U rolu di u vetru temperatu anti-peeping:
In cunfrontu cù u vetru temperatu ordinariu, u vetru temperatu anti-peeping aghjunghjenu una strata anti-peeping nantu à a basa di u vetru temperatu ordinariu, è applica a tecnulugia di micro-shutter, cum'è persiane di l'uffiziu.Ajustendu l'angolo, ponu esse ottenute diverse esperienze di vista.U disignu di u vetru temperatu anti-peeping hè più compactu, cum'è riducendu i persiane da decine di millaie di volte, attraversu a funzione di cuntrollu di l'angolo otticu, l'angolo di vista hè ristrettu, vale à dì chì e persone vicinu à voi ponu. stà solu in l'angolo di vista.In ordine per vede u cuntenutu di u vostru telefonu chjaramente.
U vetru temperatu anti-peeping hè veramente utile?
In circustanze normale, a film anti-spia deve avè un certu effettu.Standing in u mezzu cù un telefuninu in manu, e persone nantu à i lati di manca è di diritta ùn ponu micca vede u cuntenutu di u vostru telefuninu.In u so campu di visione, ponu vede solu un pezzu di bughjura.È se sceglite di calà a luminosità di u telefunu, l'effettu di l'anti-peeping serà ancu megliu.
Cumu sceglie u vetru temperatu anti-peeping?
Vetru temperatu anti-peeping, u screnu hè visibile à e persone in un intervallu di 28 °, è e persone vicinu à ellu ponu vede solu diverse sfumature di schermu viola.Prutegge a vostra privacy è l'infurmazioni sensibili in publicu.
Vetru temperatu cù durezza 9H, più resistente à l'impattu è resistente à i graffi.Equilibra perfettamente a prutezzione di a privacy è u toccu sensibile, assicurendu un'operazione rapida di l'applicazione è una sperienza di ghjocu reattiva.


Tempu di Postu: Feb-10-2023