L'adesivo di u telefuninu di prutezzione di radiazione hè utile?Induve hè u sticker di prutezzione di a radiazione di u telefuninu?

Induve sò i stickers di prutezzione di a radiazione per i telefoni mobili?

Prima di tuttu, avete bisognu di sapè chì tipu di sticker anti-radiazione di u telefuninu hè, è e diverse stickers anti-radiazione anu metudi di sticking differenti.

20

1. S'ellu hè un fogliu di metallu, dipende da u principiu di schermu.In generale, hè attaccatu à l'antenna in u spinu di u telefuninu (vale à dì, u spinu di u telefuninu) o à a tappa di a bateria.

2. S'ellu hè a serie pulita pulita impurtata da u Giappone, cum'è 9000A, 5000A, 20000A, liberendu ioni negativi per neutralizà l'ioni pusitivi in ​​a radiazione elettromagnetica, l'adesivi di prutezzione di a radiazione ponu esse appiccicati à u fronte è u spinu di u telefuninu. telefonu o nantu à a giacca.

L'adesivi di u telefuninu mobile di prutezzione di a radiazione sò utili?

Adesivi anti-radiazione di u telefuninu, cunnisciuti ancu com'è stickers anti-magnetici per u telefuninu, film di schermatura per u telefuninu.U principiu hè di neutralizà l'ioni pusitivi generati da l'onda elettromagnetica di u telefuninu per mezu di l'ioni negativi liberati da a tourmaline.U scopu principale hè di riduce l'impattu di a radiazione di u telefuninu in u corpu umanu.

Tuttavia, certi sperti anu dettu chì a radiazione di i telefuni mobili hè principalmente a radiazione d'onda elettromagnetica.Quandu u telefunu hè cunnessu, parti cum'è u receptore o l'antenna esisteranu à varii gradi.Hè improbabile chì solu una pasta simplice hè aduprata per assorbe è screen radiation.Un modu efficace per riduce a radiazione di u telefuninu in a vita di ogni ghjornu hè di utilizà l'auriculare per risponde à u telefunu è pruvate d'evità u cuntattu strettu cù u corpu umanu.

Cumu impedisce in modu efficace a radiazione di u telefuninu

1. U mumentu quandu u telefuninu hè attivatu è i pochi sicondi prima è dopu chì u telefuninu hè cunnessu hè u tempu quandu a radiazione elettromagnetica di u telefuninu hè a più forte.Per quessa, duranti sti dui pirìudi tempu, hè megliu ùn lascià u telefonu vicinu à u vostru corpu, o à sente à l 'arechja.

2. Quandu si sente chì a testa o a faccia chì risponde à u telefonu cumencia à calà, smette di chjamà immediatamente, è scrub è massaggiate a faccia cù acqua calda per prumove a ricuperazione di u tissutu feritu.

3. Minimize u tempu passatu nantu à e chjama di u telefuninu, è ùn "parlà à u telefunu".Se un tempu di chjama veramente deve esse più longu, pudete ancu firmà per un pezzu è dividite in duie o trè conversazioni.Siccomu l'effettu termale di l'energia radiante hè un prucessu d'accumulazione, u tempu di ogni usu di u telefuninu è u numeru di volte di usu di u telefuninu per ghjornu deve esse minimizatu.Quandu hè necessariu di parlà per un bellu pezzu, hè più scentificu di utilizà l'arechje di manca è di diritta alternativamente.

4. Hè ricumandemu d'utilizà l'auriculare per quelli chì spessu usanu telefunini è parlanu per un bellu pezzu.L'effettu principale di a radiazione di u telefuninu nantu à a testa hè a radiazione vicinu à u campu.Quandu u telefuninu hè più di 30 cm di distanza da a testa, a radiazione à a testa serà assai attenuata.I testi realizati da u Laboratoriu Taier di a Cina anu dimustratu chì in circustanze normale, l'usu di l'auriculare hè più di 100 volte più chjucu cà a radiazione ricevuta da u capu di un telefuninu.In particulare per quelli persone chì sò sensibili à a radiazione di u telefuninu, l'usu di l'auriculare eliminerà i sintomi subjectivi di l'utilizatori.

5. Ùn impiccà u vostru telefunu intornu à u collu o a cintura.A gamma di radiazione di u telefuninu hè un cinturione in forma di anellu centratu nantu à u telefuninu, è a distanza trà u telefuninu è u corpu umanu determina u gradu à quale a radiazione hè assorbita da u corpu umanu.Per quessa, a ghjente hà bisognu di mantene a so distanza da i telefunini mobile.Certi sperti medichi anu indicatu chì e persone cun insufficienza cardiaca è arritmia ùn deve micca appiccà u so telefuninu in u so pettu.Se u telefuninu hè spessu appiccicatu nantu à a cintura o l'abdomen di u corpu umanu, pò influenzà a fertilità.Una manera più sana è sicura hè di mette u vostru telefuninu in u vostru saccu di trasportu è pruvate à mette nantu à a capa esterna di u saccu per assicurà una bona cobertura di signale.


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2022