Prutezzione di l'ochji anti-luce blu Protettore di schermu di vetru temperatu

Prutegge u vostru telefunu è prutegge i vostri ochji.Film di vetru temperatu anti-blu, luce blu AB cola hè u core.Ci sò parechji tippi di film protettivi per u telefuninu in u mercatu, principarmenti filmi protettivi per u telefuninu PET è film di vetru temperatu.Per Meicheng film di vetru tempered light anti-blu, u core hè a tecnulugia di cola luce blu AB.

Film di vetru temperatu anti-blu hè cumpostu di vetru temperatu 2 è cola speciale AB luce anti-blu.Meicheng produce cola blu-ray AB, chì hè un adesivu bifacciale anti-blu-luce basatu in PET trasparente di qualità otticu.Un latu hè silicone è l'altru hè cola ottica OCA.U silicone (scappamentu automaticu) hè attaccatu à u touch screen, è l'adesivu otticu OCA hè attaccatu à u vetru temperatu.È a luce blu hè bluccata da 30%, chì ponu alleviate a fatigue visuale.

In termini di trasfurmazioni, a qualità di a cola AB deve esse guarantita prima, è u gruixu di a cola AB deve esse ancu cuntrullata.Se a qualità di u coloide stessu ùn hè micca bonu, hè faciule per pruduce warping, bolle, filigranate, etc., è se u colloide hè troppu grossu, affettarà ancu a trasmittanza di luce di u screnu.

L'ultime ricerche scientifiche mostranu chì i telefunini, i tablette è i schermi di l'urdinatore tutti emettenu luce blu d'alta energia.Questa luce blu dannosa pò penetrà direttamente in a lente è ghjunghje à a retina, causendu danni à a retina è a zona macular.

L'Associazione di Cura Oculare di l'Organizazione Mondiale di a Salute hà ancu emessu un avvertimentu aranciu: "A potenziale minaccia nascosta di a radiazione di luce blu per l'esseri umani supererà di granu a distruttività di i virus Sudan, melamine, SARS è H1N1, è inghjustà l'ochji di e persone. virtualmente ".E luce anti-blu U film di telefuninu di vetru temperatu "amichevule per l'ochji", pò bluccà in modu efficace i raghji dannosi, cum'è a luce blu d'onda corta d'alta energia è i raghji ultravioletti generati da u screnu di u telefuninu, l'onde di batteria nanometri (nm) antiriflesso. , allevia a fatigue visuale, sguassate senza vittorie, trasmissioni di luce in alta definizione, è restaurà u screnu reale Colore, senza lacrime, senza vertigini, senza mal di testa, prutezzione oculare.


Tempu di Postu: Dec-16-2022